Wednesday, January 25, 2012

Jenis Pemandu yg Layak Diberi Pelempang Lelaju

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Aku cukup anti dgn pemandu berikut:
  1. Pemalas giler nak bg signal sebelum membelok/memotong
  2. Suka potong Q
  3. Ikut emergency lane walhal takde emergency mende pun

Yg malas bg signal tu, ikutkan hati nak je aku kerat jari tu. Takpun kasi pecah lampu signal tu. Nak marah watpe, bukan korang pakai pun lampu tu kan?

Yg ikut emergency lane tu plak, kalau aku kat lane kiri, aku akan saje-saje himpit kiri supaya diorang takleh lalu emergency lane tu, padan muka.

Ejad Fotopoyo

4 comments:

  1. haha..betul2..lg satu yg jenis kalu potong kita 2 berdesup,pas2 tiba2 lak tekan brek dpn kita..wat terkejut beruk jer!!

    ReplyDelete
  2. sangat setuju yg pertama tu. dan tanpa segan silu, saya akan jerit depan tuan kereta tu. =)

    ReplyDelete
  3. ejad, aku mmg selalu buat pe'el yg mcm ko wat tuh... ade je beruk2 yg nak potong q, aku akn wat2 himpit, xmo bagi ruang... selalu ade kat lorong tol, time sesak2 perayaan nih, mmg akan ade hantu2 mcm nih.. aku pling mnyirap klu kete tuh jenis yg mewah2! nama jer kaye, tapi miskin adab jalan raya!! [aku marah nih..]

    ReplyDelete
  4. Aku kalau naik moto ada je kete lalu dkt laluan kecemasan tu aku akan follow kete tu dari belakang pastu kasi hon sampai dia blah...ahaha best dow..

    ReplyDelete